feyzaymn Arkadaşlar kanlı akıntı geldi hala az az kan geliyor.Şimdi hazırlanıyoruz kahvaltı yapıp hastaneye gidicez.Doğumum başlıyor galiba ama sancım yok şuan o da gelmeye başlar değil mi ? Hastane uzakta geri döndürmezler inş
Melike3506 feyzaymn nst de çıkarsa düzenli sancı yavaştan artada bilir kolay doğumlarınız olur inşallah buraya yazabilirseniz süreci yazın merak ettim
feyzaymn Melike3506 sancı çıktı az az 1 cm açıklık varmış 12 saat bekleyecekler kendiliğinden açılsın diye olmazsa suni sancıya karar vercekler galiba
feyzaymn Melike3506 amin allah razı olsun darısı başınızankolayca inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻