Kızlar bugün batı 2 gün geçti gebeliği biraz erken yakaladığım için 2 gün arayla sonuçlarım 10, 35.7 ve bugün 265. Arada regle iki gün kala kahverengi lekelenme ve bir gün kala bir avuç açık pembe kanama yaşadım. Sonrasında bişey yok. En son 265 cıktı dün akşamki sonucum. Değerler biraz düşük mü? 4+2 olmam gerekiyor şu an? Yani artıştan bahsetmiyorum genel olarak beta fazla düşük sanki?