esradonmezz Kızlar ya 18+4 teyim 2.gebeliğim ama henüz bi hareket hissedemedim gibi ne zamanlar başlıyordu hareket
sucukluyumurta07 esradonmezz bence kişiden kişiye değişiyor. Ben kızım da 16 da hissetmiştim. Oğlumda 13 de hissettim
hatice1409 lared ben 24 teyim karnım da tavşan var sanki çok hareketli canımı bile acıtıyor,oğlum da bu haftalarda böyle değildik,kızım olacak hareketli aşırı maşallah ya da ikinci gebelik ondan bilmiyorum 🙈
busecalimli Haftada pıt pıtlar hissetmeye başladım haftalar ilerledikçe biraz daha tekmeye döndü hissiyat 🩷
lared esradonmezz valla tekmelere gecmedik neden bilmiyorm kızlarımda bu haftalarda tekmeliyordu. Bu erkek tam tersi