Bugun kontrole gıdecegız aslında Bırkac hafta sonra gıdıp cınsıyetı de kesın öğrenmek ısterdim ama crp yüksek çıktığı ıcın bebegı kontrole gıdelım dedık.
Şuan ben 11+5 im. Ama 12. Haftada kabul edılıyorum degıl mı anneler?
2 gün sonra 12+0 olup 13. Haftaya giriş yapacağım o zaman.
Sorum şu. Cınsıyetı 12. Haftada ogrenen nadir onu da bılıyorum ama 12. Haftada ogrenenler 11+ lı günlerde mıydı yoksa 12+ lı günlerde mıydı bahsedılen?