Benimde ilki çok kolaydı şıp diye ayağa kalktım ama ikincisinde öldüm öldüm dirildim sağa yatınca sola yatınca organlarımın düştüğü yeri hissettim resmen ayağa kalkınca kan boşalıyodu bi anda yürümek çok zordu çok çok zorlandım 2. Kızımda iyileşmemde bi o kadar zor oldu maalesef dilerim senin doğumun kolaylıkla geçer