Elifff123 Merhaba kızlar 30+0 haftalık gebeyim bugün ikinci doz aşı yaptım sağlık ocağında geçen ay yapmam gerekirdi ama ben geçiktim yapmak için aşıyı yaptığımdan bu yana halsizim ve sürekli uyuyorum acaba bi sorun mu oldu geç yaptım diye hastaneye de gidemiyorum bilgisi olan bilgilendirir mi ilk dozda böyle olmadım korkuyorum.
neslissss asının yan etkileri var ama bunlar bence asıdan değil gebelikten olan seyler korkma tetenoz asısı önemli ben 37 haftamda elimi kestim iyiki ası olmuşum diyorum