chinarai ben 32. Haftadayım. 12. Haftadan beri kullanıyorum. Dediğiniz gibi bazen gaz olarak çıkınca balık tadı gibi geliyor ama onun dışında bir sıkıntıda yaşamadım. Gece 4 4.5 gibi kalkıp demir ilacıyla içiyorum. 6:30 dada kahvaltı yapıyorum. Gece içmeye başladığımdan beri bu sorunu yaşamadım.