fatma5426 Son adetim 29 Nisan artımed erken gebelik testi. Dünde yapmıştım daha silikti bu, sabah ilk, idrarla yapılmış resimde pek belli değil ama gözle görülür. Bu marka testte yanılan oldu mu
fatma5426 annebebeka ay yok 🤣 düşünmüyorum canım bebek 🤣 bu yol olmasını bekleyen içinde olmasın diye uğraşan içinde çok, zor valla
annebebeka fatma5426 🫢 ayyy kusura bakma canım rabbim hayırlısı neyse onu nasip etsin diyelim en iyisi
fatma5426 bebegimibekliyorum__ valla nöbetçi bi eczaneden duratest diye bi test aldım yaptım negatif çıktı adetlerimde 25 26 günde bir olur bugün 26. Gün şuan arada bi yoklayan ağrılar dışında gelen giden bişey yok. Bugünde olmazsam eğer yarın başka test alırım ya gebelik de olmaması gerek ama 5 6 gün önceden ağrılarım başlar dün baya olacak gibi ağrım oldu olmadım. Benim tüplerim bağlı ama hemen hamile kalıyorum. İlk fırsatta kafın doğuma gidip kontrol ettireceğim bi kaçtır kaç farklı marka da olsa öylw silik bi çizgi çıkıyor anlayamadım