Kızlar dört gün önce doğum yaptım ogus uçlarım çok kötü açıldı kenarları emzirirken çok kötü canım yanıyor lansinoh krem kullanıyorum ama hiç geçirmedi sizin önerebileceğiniz çabuk etki eden bir yöntem var mı gerçekten biran önce iyileşmesine ihtiyacım var