Sibelakta Bu benim 3 gebeliğim kac haftada doğum olur ilk cocuğum39+4de 2. Doğum 38+4de bu kacıncı haftada olur 3 gebelik nasıl ilerledi
minikmucizem26 Sibelakta benimde 3 cu gebeligim 28 hafta olduk cok sukur..ilki 35 ikinci 37 haftada dogum oldu hayirlisiyla bu seferki vaktinde doğsun inşallah 38 39 haftayı görmek istiyorum🙏💙
supermommss Sibelakta gelmeyince mecbur bekledık en son yatış yaptık yine gelmek bilmedi en son sezeryan oldum🙈
Sibelakta supermommss en cok korktum sezeryan 2 normal doğum bu sezeryan olursa cok üzülürüm ilk doğum olsa umursamam
supermommss Sibelakta bende çok üzüldüm doktorumda aynı şekilde üzüldü ama sonuç olarak hakkınızda hayırlı olanı istiyoruz demek ki bu hayırlıymış umarım siz kolay bir şekilde evladınıza kavuşursunuz 🙏🏻