Ben en son 15 nişanda adet oldum 12 mayısta erken gebelik testi yaptım sonuç pozitif çıktı ertesi gün de kan verdim hcg 308 çıktı pazartesi günü hastaneye gittim kese görünmedi ve cuma günü tekrar çağırdı yine kese görünmedi tekrardan kan istedi bu seferki kanda 443 çıktı sizce geç döllenmiş olabilir mi yoksa enşelenmeliyim