ozge114 bende senin gibi düşünüyordum son ayıma kadar eğitim araştırma hastanesine gittim ve orada bana bebeğin suyu az denip suni sancıyla doğum başlatalım dediler ama içime sinmedi iki doktor daha görüşü aldım bebeğimin suyu gayet yeterliymiş şehir hastenesine de gittim acile gördüğüm muamele cidden insan muamelesiydi sonra normal bi
Kontrole hittim ilgi alaka çok güzeldi gebe okuluna katıldık eşimle inanın anlattıkları gibiyse doğum sırasında sağlanan konfor özelde yoktur Allah hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın