nursenanur merhaba, 2. Sezaryen doğumum benim ikiside spinal oldu çok korktum bu defa ilki çok rahat geçmesine rağmen aşırı korktum titreyerek girdim ama çok şükür yine çok kolay geçti eşimde girdi , onun yanımda olması beni aşırı rahatlattı, tüm aşamaları bildiğim için doğum boyunca doktorum ve hemşirelerle sohbet ettim sorular sordum . Sizede kolay hayırlı doğum diliyorum inşallah ikinizde sağlıkla çıkarsınız🙏🏻🥰