Kızlar 9. Haftaya girdim yavaştan yüzümden sivilceler çıkmaya başladı. Çok daha öncesinde sivilce için ilaç kullanmıştım ve yıllardır yüzümden regl olacağım zaman bile sivilce çıkmazdı. Hani bir söylenti var ya işte kız bebek annenin güzelliğini alır diye acaba kız bebek belirtisi olabilir mi yoksa hormonlardan mı böyle oluyor 🙈 Böyle sivilcelenme yaşayıp cinsiyeti kız bebek çıkan oldu mu arkadaşlar.. 🙈🥰