sevgidnzz benimde gebelik şekerim çıktı 2 haftadır yediklerime dikkat etmeye calısıyorum insülin vermek istemiyorm diyet başlayalım dedi tam diyete uyamasamda dikkat ediyorm şeker cihazı aldım hergün takip yapıyorum bol su içmeye calısıyorm birde yürüyüş öneriyorlar