vanilya_kokusu_ Kızlar 2 aylık bebeğim bir türlü tutmadı kaç marka verdiysem ama tutmasını istiyorum gerçekten bazen çok zorluyor beni Philips emzik alsam acaba tutarmi onu aranızda böyle bebeği emzik tutmayip aventin emziğin tutan varmı malum okadsr ucuz değil,😅😂
Alara6161 vanilya_kokusu_ nuukun al canım anne memesi gibi memeleri var Bnmde ilk çocuğum biberon tutmuyordı onun sayesinde tuttu bekle internet ten resmini bulup atim civil mağazalarında oluyor genellikle
vanilya_kokusu_ myangelson eşim de diyor al tutmasa 3. Cuye kaldır dedim yok öyle bir dünya 😂 bidaha çocuk düşünmüyorum 😆
btl194 myangelson valla aynı bende öyle.o kadar güvendim ki kessin emer diye ikili aldım emmeyince de umudum yerle bir oldu başka da almadım dediğiniz gibi
myangelson vanilya_kokusu_ normal bakkal emziği denilen en ucuzlardan alıp denedin mi ? Onu da tutmazsa avent alırsın son çare 😅
vanilya_kokusu_ beautiful_ Evet aşkım belki 10 tane aldım almıyor Philips istedim bakayım inşallah tutar
loyabloomm Benim oğlum da 1500 çeşit emzik denedim hiç birini tutmamıştı. En son avent aldım onuda tutmadı sonra bıraktım alcak emzik kalmamıştı zaten 🤣🤣 şuan 2.5 yasında en azından emzikten ayırmak zorunda kalmadım hem meme hem emzik ugrasamazdım vallahi iyiki tutmamış🤣
gvnrzz vanilya_kokusu_ aslında bebeklerin en rahat aldıgı phılıps avent keske direk onu tercih etseydiniz. Bu aydan sonra nadir de olsa tutan var ama bilemedim bosa da gidebilir büyük ihtimalle
myangelson vanilya_kokusu_ o zaman aventi ya tutar ya tutmaz kesinlik yok 😅 çünkü benim bebe gibi olan da çok var 😂😂
miracsevim vanilya_kokusu_ al tutmazsa para iade o derece de iddialıyım onu tutmayan bebeler başka hiç bir emziği tutmuyorlar ve illa ki her bebek emzik emecek diye bişey yok bazıları da emmiyor