ozge9194 Kızlar 27 haftalık hamileyim ayağımda şişkinlik var ve üzerine basamıyorum bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim
melismersin ozge9194 tuzlu yediyseniz o yapmış olabilir. Bebişte ters döndüyse kanalları tıkamış olabiliyormuş. Benimde bebiş bugün aşağıya baskı yaptı sürekli ayaklarım şişti ilk defada kramp girmeye başladı ayağıma. Banada sağlık ocağında söylemişlerdi böyle 🫠 eşinize viks ile masaj yaptırın sonrada buz koyabilirsiniz baya iyi geliyor sabaha baya inmiş oluyor ödem.
ozge9194 melismersin tuzlu yemiyorum ellerimi de yumruk yapmakta zorlanıyorum özellikle sabahları daha da ağrıyor ellerim ilk defa başıma böyle bir şey geliyor ayaklarımda biraz kızarıklık oluştu onu da anlamadım 😒
melismersin ozge9194 yani banada yapılanlar bunlar 🫣 normal dendi birde çalıştığım için iyice normalleştirildi ama. Siz içiniz rahat etsin siye doktorunuza danışabilirsiniz
biftekziyagil Aynı durumdayım. 35 haftalık hamileyim ayak şişliğine bir de ellerimin şişliği ve ağrısı eklendi. Çok zorlanıyorum. Doktor alalım dese bayram edicem o kadar ağrım var ve yapacak hiçbir şey yok. Rahatlatan hiçbir şey yok. Sadece yukarı kaldırıyorum bacaklarımı. Ayaklarım fil ayağı gibi. Maalesef bebeğime bakacak kimse olmadığı için çalışmaya da devam ediyorum. 😔
elifuzdusarucan Benim de ellerim ayaklarım ve bacaklarım çok şişti. Doktorumla görüştüm varis çorabı kullan dedi. O epey indirdi. Siz de görüşün bence doktorunuzla, belki kullanmanız gerekebilir. 🥺 32 haftalığım şuan.
Blossommm 37.haftaya giricez ellerim uzun zamandır ağrıyor,bazen ağrısına gece bile uyanıyorum. Ayaklarım da son günlerde şişmeye başladı. Her şey gibi bunların da hamilelikte olalecrği söyleniyor.Hayırlısıyla bi doğursaydık😂