Kızlar bir sorum olacak 15 Mayıs yani geçen hafta cuma kürtaj oldum kanama 1-2 gün sürdü ve bitti bir kaç gün sancım ve bel ağrın olmuştu bir kaç gündür ağrı ve sancım yoktu 3 gün önce geyno-fem fitil kullanmıştım mantar enfeksiyonu var demişti doktor bu akşam kanama gelmiş kırmızı renkte normal mi yani 1 hafta sonra tekrar kanama olması ağrı sancı yok bu arada