amphitrittee Pazartesi günü 11:00 da spinal anestezi ile sezeryan doğumum olacak. İlk doğumum korkuyorum tabi ki de. Önerilerinize açığım💖
kbradn amphitrittee sağlıkla sıhhatle bebeğinizi kucağınıza almak nasip olsun 🍀 korkulacak hiç bir şey yok hayatta ki herşey bizlere tecrübe ve bu da en güzel tecrübelerden birisi ☺️ iyi düşünün çok daha iyisi olsun 🍀
ozlm4835 amphitrittee bende cumartesi sabah 9da 2. Sezaryen ameliyatıma giteceğim ilkinde hiçbir sorun yaşamadım çok rahattı ama yinede bende çok korkuyorum 😣