Kızlar selam ben de ultrasona göre 7+3 haftalık hamileyim. Son adet tarihi ile uyuşmuyor bir haftalık fark vardı ama geç döllenme dedi doktor. 13 mayısta vajinal ultrasonda baktığında 5+6 haftalık kalp atışı da gördüm dedi o hesaba göre şu an 7+3’üm. Ama dün ağrım ve kanamam oldu gittim acile vajinal ultrasonla baktı kalp atışı göremedim dedi bir hafta bekleyelim dedi. Ben sonra özele de gittim o da aynısını dedi ölçümlerde özelde ultrason kâğıdında 6+1 hafta yazıyor devletteki doktorda 6+2 gibi ölçüyorum dedi. Hastaneden çıktıktan sonra pıhtılı ve yoğun kırmızı şekilde kanamam devam etti. Akşam progestan içtim sonra kesildi kanamam. Bir haftayı beklesem mi yoksa tekrar gitsem mi acile bilemedim.