symk2 geçmiş olsun canım bende 16 haftadan beri oluyor bende korkup post açmıştım hatta 24e girmek üzereyim hala oluyor (ilaç kullanıyorum doktorun verdiği) çok korkuyorum ama düzenli değilse, gün içinde çok fazla olmuyorsa kanama vs eşlik etmiyorsa korkmayın diyorlar genelde. İnşALLAH sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 🤲🏻