girlll Kızlar bugün bebeğimin kalça ultrasonu çekildi fakat “sağ kalça oturmamış sıkıntı bez üstüne havlu, havlu üstüne tekrar bez takacaksınız bide ortopedi görsün” denildi. Hiç böyle bir durum yaşayan var mı? İnanılmaz üzgünüm düzelir değil mi? 😭😭😭
Nedbur girlll Benim de oğlumda vardı canım 1 ay çift bez kullandım düzeldi ama mutlaka kullan çevremden çok kişi kullanma bacakları çarpık olur vs bi sürü şey söyledi ama ben doktorumu dinledim düzeldi şuan hiç bir şeyi yok 3 yaşında çok şükür
busraltin girlll bizim kızda öyleydi canım düzelmeyince ortopedi pelvik bamdaj taktı 2 ayda düzeldi ilk başta cok üzüldüm cok moralim bozuldu ama cocuk hemen alıstı sorun yasamadık
parla94 Kuzenimin oğluna da böyle denmişti. Ona bi aparat verilmişti onu taktılar birkaç ay düzeldi. Arkadaşımın kızında da vardı o da 2 bez üst üste taktı bir süre o da düzeldi. Korkmayın bence sizinki de bu şekilde heme iyileşir
girlll Nedbur çok teşekkür ederim ben de bez, bezin üstüne havlu, havlunun üstüne de 1 numara büyük bez taktım inşallah bir an önce düzelir 🥹
girlll busraltin bize de ortopediye de gözükürsünüz acelesi yok dedi napıyım bilemedim, hemen randevu alıp gitmeli miyim sizce? 🥹