byznrgkcn çok erken. Misal diyelimki 40.haftada gelişimini tamamlayacak, 37 de gelmesi onu huzursuz yapar. Zamanında gelsin inşallah. Ben herşeyi denemiştim. 39+6da oğlum, 39+4de kızım gelmişti. Şuanda 37+3 üm hiç kasmıyorum. Daha 2 haftam varmış gibi düşünüp ona göre psikolojimi ayarladım 😃 çünkü ne yaparsam yapayım gelmeyecek zamanında gelicek biliyorum ☺️