Herkese iyi akşamlar. 14+1deyim. Bugün doktorum kontrolde plasenta biraz aşağıda ama riskli bir durum yok yukarı çıkacağını düşünüyorum dedi. Dikkat etmem gereken bir şey olduğunu da söylemedi. Uçakla 45 dklık yol gideceğim. Bu durum sizce problem olur mu? Bunu yaşayan var mı?