Merhabalar hanimlar
Özel hastaneye gittim bugün, doktor alltan muayene yaptı, hiç bir problem yok dedi ama sol yumurtalikligimda kist var dedi.
Diofol verdi kullanan varmi ?
Aynî zamanda bir ay sonra tekrar gel kistine bakalım dedi.
Eşimdende sperme testi istedi
Bu yollardan geçen var mı