karpuss canım dener misin bilmem. Sezaryen doğum ve erken oldu bebeğim yoğun bakımdayken sütüm fazla geldş mastit oldum elle sağım yapıldı hastanede ki makineler güçlü bi memende makine diğerinde hemşirenin eli o kdar ağrılıydı ki acıdan bayılmıştım gecenin sonunda… tabi yaralar oldu kanlar geldi..anne ünitesinde bi anne dedi ki soğanı pişir fırında. Soğusın meme ucuna sar koy .. yaptım gerçekten de iyileştirdi. Birde tahin üstünde çıkan yağ varya onu devamlı sürdüm. 2 saatte bir sağım yapıyordum hastane ortamı çok zorlayıcıydı meme yıka sağ dinlen uyumaya çalış acı çekmesi cabası.. ben bu soğanla iyi oldum . Ekstra da iyileşince kanamalar bitince daha doğrusu krem ve gümüş kapakla destekledim