kahveseverrr Merhaba kızlar ben en son 6+6 da kalp atışı duymaya gittim, sonra bir ay sonra gel dedi doktorum şuan 8+2 yim ama zaman geçmiyor ya sürekli acaba bir sorun varmıdır diye düşünüyorum 😒 sizlerde öylemisiniz
semanurtass Bende aynı senin gibiyim merak ediyorum daha da randevuma var acaba sağlıklı mı diye düşünüp duruyorum belirtilerim pek tok göğüs hassasiyeti ve yorgunluk dışında