İki üç gündür belimde geçmeyen bir ağrı var yaklaşık 8 haftadan beri yaşıyordum bacağıma vuracak şekilde biraz rahatlamıştı şimdi tekrar başladı bebek hareketleri de hissediyordum bir kaç gündür net hissedemiyorum başına böyle bir şey gelen varmı doktora gitmem gerekirmi?