ozgurhayalim Kızlar beyaz tenliyim ve cildim aşırı hassas. Havalarda malum ısındı yüzümde lekeler olmaya başladı. Güneşte resmen cildim yanıyor gibi. Roc 50 faktör günes kremi almayı düşünüyorum. Eczanedeki ürünlerde de kimyasal var içeriklerine baktım. Daha uyguna Roc dışında önerebileceğiniz bir marka var mi?
Ema ozgurhayalim banada doktorum kullan çok beyaz tenlisin hamilelik lekesi oluşabilir dedi mustelanın 50 faktör yeni doğan güneş kremini önerdi onu kullanıyorum