Bugün pek hararetli bir araştırma içerisindeyim; doğum, doğum sonrası, bebek, bebek ihtiyaçları derken epey bir bilgilendim. 🤭
Sözlü olarak etrafımdaki kimseyle konuşmak istemediğimden doğum şekli için bu platformdan gelecek bilgiler benim için en kıymetlisi olacaktır.
Sizlerin her iki doğum şekli hakkındaki fikirleriniz nedir? Hangi doğum şeklini neden tercih edersiniz? Her iki doğum şeklinin de sizin açınızdan artıları ve eksilerini paylaşabilir misiniz? 🌸