dilarayildirim canım öncelikle geçmiş olsun inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına bende 13 haftalık hamileyim doktor bana plesanta rahmine yakın dedi herhangi kanamam olmadı ama dikkat et dedi doktor beş gündür bende yatıyorum benimde kasıklarımda ağrım oluyo zamanla düzelir bebek büyüdükçe yukarıya doğru çıkar dedi 3 hafta sonra kontorole gidcem insalah duzelmis olur