11+4 de doktor tahminde bulunmuştu kız dedi ama çok erken diye açıkçası sevinemedim ya yanılmışsa diye. Bugün 14+0 cinsiyeti öğrenme heyecanıyla gittik doktor yokmuş asistan baktı oda cinsiyeti söylemedi 16 dan önce söylemiyoruz dedi. Bizde özele gittik. doktor baktı gördüm kızzzzz dediii 🥹💃🌸
O kadar mutluyum ki bi oğlum var rabbim kız evladı da tattıracak şükürler olsun. Kızım demek bile duygulandırıyor 🥹 rabbim herkese gönlündekini sağlıkla nasip etsin inşallah 🥰🩷