semihayagmur ben de ssvd adayıyım. 32 haftaya geldim. Normal dogumdan da sezeryandan da korkularım yok cok sükür ilk dogumumda da yoktu. Sezeryan bence zordu hem o sebepten hem simdi bi cocugum var onla rahat ilgilenebilmek, normal dogumu da deneyimlemek için yapmak istiyorum. Ama bunlara ragmen ben bile arada vazgeciyorum. Cünkü doktor bulmak hastane bulmak kolay değil ssvd için. Buluyosun bu sefer de fiyatı normal dogumun nerdeyse 2 3 katı veriyorlar vs. Bakalım zaman ne gösteirrse akısına bıraktım. Bebek kendiliğinden gelmek isterse her sey yolunda giderse deneyecegim yoksa zorlamadan sezeryan isterim diye düşünüyorum. Siz de akısına bırakın bence bebek karar versin ☺️