unix ben 28 haftalıkken taş düşürdüm.. senesi geldi yine tam kurban bayramı arefe günü sancılanmıştım. 4 gün tatil olduğundan hiçbir kadın doğumcuya ve ürolojiye muayene olamadım. Daha önce de düşürdüğüm için biliyordum sancısını. 4.günün sonunda yatışım yapıldı. Bulantı kusma ve sancıdan açılmam olmuştu. 10 gün hastanede yatıp erken doğum tedavisi gördüm. Taşı düşürüp taburcu oldum.. sizin kummuş allahtan daha kolay geçer. Taş fenaa. Çok geçmiş olsun ❤️🩹