gokenc bende sezaryen oldum anlatıldığı kadar kötü bir acısı yok emin ol sadece ilk kalkarken biraz sızlar oda atlatılmayacak bir şey değil inan sağlıklı olmanız önemli benimde plasenta yaşlanması vardı sezaryen oldum bebeğim makat gelişiydi dönmeyince mecbur