kubrasjsjs Bana uzun geliyor 6 ay falan olacak bitecek diyorum bir süre sonra hareket kısıtlılığı ağrı sancı derken zor oluyor sizler ne düşünüyorsunuz seviyor musunuz hamileliği yoksa doğsa da büyütme aşamasına geçsek diyen taraf mısınız 🙃🐥 ?
BKZ kubrasjsjs valla benim keyfim yerinde tadını çıkarıyorum el üstünde tutuluyorum sıcak sudan soğuk suya değmiyor elim her işi eşim yapıyor iş yerinde de torpilliyim herkes sen git yat biz yaparız diyorlar bu saltanat hiç bitmesin istiyorum :)
dgngr kubrasjsjs hem seviyorum, hem bi an önce bu çile çekse diyorum. Bebek hareket edince tüm sıkıntılarımı unutuyorum ama karnımdan çıkıp sevip koklamak istiyorum.
ruyakb İkinci bebeğimi bekliyorum şu an oğlumla çok rahat bir şekilde avm çarşı gezme heryere gidebiliyoruz bebek gelince bu pek mümkün olmayacak böyle düşününce son özgür günlerim diyorum ama bir yandan da çok merak ediyorum 2.kez anne olmak nasıl olacak oğlum ne tepki verecek kime benzeyecek fln diye o yüzden bir yandan o gün gelsin diye de bekliyorum işte annelik bu değil mi zaten hep iki derede bir arada kalmak 😅🥰
bsr18_ ruyakb bende aynı bu duyguları hissediyorum. İlk bebek daha heyecanlı geçiyor iyi kötü yetebiliyosun. Ama 2. Hamilelikte endişe vs da ekleniyo işin içine. Birde benim oğlum okula başlayacak bu sene. Bizi neler bekliyor hiç bilmiyorum
ruyakb bsr18_ benim de oğlum okula başlayacak hem de bebek doğduktan 2 3 hafta sonra. Düşünüyorum hem evde yeni bir bebek hem okul sorumluluğu psikolojikmen etkilenir mi diye yenidoğan ve okul sorumluluğu biranda yüklenecek ama geliriz üstesinden inşallah 🥲
aysekaran kubrasjsjs ben bebeğimi özlüyorum. Sanki kucağımdan alıp karnıma koymuşlar gibi🥹💗 5 aylık daha💝💝
hollyymollyy Sürecim çok şükür şimdiye kadar olabildiğince iyi geçti, stresler/kaygılar hariç. aamaa yine de doğsun ve artık evimize gelsin istiyorum kızım🤭 bi de esas zorlayıcı kısma yeni geçtik sanırım 26.haftadayım
sifadrmaz kubrasjsjs ilk hamileligim stresli zor geçtiği için bunda daister istemez korku oluyor bian önce doğurmak istiyorum ne yalan soyleyim ya
bsrelif Asli11111 Bende 31’im şu an ev tadilat taşınma derdimiz var 1 buçuk ay falan sürecek o yüzden hiç acelem yok
08061999 kubrasjsjs ogluma hamileyken aslinda guzel hamileligim vardi ama degerini bilemedim kendime dert edinmism sonrasinda cok ozledim simdi tekrar hamileym keyfini cikaricam idrar enfeksiyonu olmadigm surece keyfime bakicam insallah
bsr18_ ruyakb benimde okul açıldıktan 2 ay sonra doğum olacak. Plandığın gibi olmuyo aslında 1 senedir düşünüyoruz 2. Çocuğu ama olmuyordu 1 senedir. Demekki böyle hayırlıymış. Umarım üstesinden kolayca geliriz 2 çocugumuzada yetebilirz🥰
sifadrmaz ruyakb 1. Sinifami baslayacak ? Benim kızımda öyleydi öğretmeniyle konuştum 1 yıl erteleyecegim ben rapor alacagim. Yenidoğan ve 1. Sınıf aşırı zor oluyor dediler çünkü sizde öyle yapabilirsiniz
minosannecik_2minis kubrasjsjs çok seviyorum bana kalsa keşke sadece ha bire doğurur hamile kalırımda çocuklarımla hepsiyle tek tek doya doya ilgilenmek istiyorum o yüzden böyle ara ara özledikçe hamile olmakda güzel mesela şuan enn çok bebiş emzirmeyi özledim 🥰
Busra5222 kubrasjsjs ben karnımda hareket etmdlerini çok seviyorum çok alıştım. Çok fazla ağrım var bu yüzden doğmalarını istiyorum.