umudumzeynep efnanss benimde iki gün önce geldi adet sancısı gibi sancı var ama ishal olmadım siz kaç haftalıksınız
efnanss umudumzeynep 36+3 bebek iri gelişimi iyi o yüzden doğabilir sorun olmaz demişti doktor bekliyoruz
Melike3506 efnanss benim nst de hissetmediğim sancılar var zaten bir kaç haftadır geçen haftada 2 cm açıklığım vardı
Melike3506 umudumzeynep şeffaf sarımsı renkte sümüksü bir şeydi bende sancıda yok ama hfiften regl ağrısı gibi ağrıbvar sanki emin değilim
mlke2906 Melike3506 bıgün benimde belim kasıklarım ve dediğin gibi regli gibi hafif birde vajinada ağırlık sızı var
Melike3506 mlke2906 ilk gebelik olduğundan hiç bir şeyi bilmiyorum bebiş kendini çok ittiriyor zaten ama bu ağrı yeni başladı çok hafif daha
Sunshine__ Melike3506 çok yakındır canım hazırlıklı ol eğer normal doğum ise sancı boyunca hatta doğum yapana kadar sümme sebila yesserah oku çok faydasını görürsün
Melike3506 mlke2906 doktor bayramda bir gün gel acilde nst çekil dedi bende arife günü gitmeyi düşünüyorum ve bana da yatış verirler gibi geliyor daha önce 2 kere yattım nst de çıkan sancılardan dolayı