Manollyaaa hiç korkma ben 18 yaşındaydım ilk bebeğimdi tam 3.5 aylık olduğu halde bulamadılar bebeği sonra en son bi doktor bulduk tüpe yerleştiğini söyledi ama herşey için çok geçti kalp atışları vardı ve gayet büyük bi bebekti iğne ile bile tedavi yapmadan direk sol tüpümü aldılar üstüne 3 kız doğurdum şimdi 28 yaşındayım 4. Bekliyorum ilk kızım 8 yaşında olmasa benim olmazdı hiç canını sıkma 🙂↔️ doktorun bana dediği tek de olsa çiftte olsa aynı görevi görüyo