Nursenaikikat canim valla ben hem ikili hem dortlu tarama yaptirdim risk en dusuk çıktı yani şöyle ulturasyonda falan da bir sıkıntı çıkmadı yuzde yuz dogruluk payı hiçbir testin yokmuş doktor bana hep dusuk riski olmayan gruptasin dedi ama bu kesin bir tani degil dedi birde benim iki gunde çıktı hemen e nabiza düştü sen acip goremiyosun doktor goruyor sadece korkma asla gonlun ferah olsun