neslihan2519 Merhaba kızlar bugün kontrolümde 31+2 de bebeğimin kilosunun 1700 g olduğunu öğrendim doktorumuz biraz minyon bir bebek dedi az mı kilosu, sizde durumlar nedir?
busonryavrusu neslihan2519 Bence de değil bende 31+3 yani dün kontrol edildim 2050 çıktı önde gidiyor dedi sana nasıl minyon bi bebek dedi anlamadım
Havin49_ neslihan2519 benimki 2 kg doğdu ama doktor 2 hafta önde demişti yani 33 hafta kilosunda doğdu bence sizinki iyi
es1617 Bende 31+1 im 1900 ama biz haftasından öndeyiz iki hafta kadar değil canım normal bence olması gereken