Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı gittiğimde bebeği 3 hafta geriden ölçtü bende dedim kesin yanılıyo ordan hemen ağrı bahanesiyle acil tarafına gittim ordaki doktor da yine aynı şekilde ölçtü. Nırnalde özele gidiyordum doktorum burdan ayrlıdığı için bende şehir hastanesine gideyim dedim meğer doktor en son özeldeki doktoruma göründükten sonra bebeğim benden hiç beslenmemiş neyse hemen şehir hastanesinden sonra özel bi tane doktora göründük o da aynı şekilde ölçünce dedi hemen bakmamız lazım belki bebeğin senden beslenmiyordur kan akışı gitmiyordur dedi ordan ayrıntılı ultrasona geçtim geriden geliyormuş ama yine çok acillik bişi yokmuş dedi başına böyle bişi gelip sağlıklı doğuran var mı veya neler yaptınız böyle bi süreçte