30 haftalık hamileyim kızlar kıyafet vs alasım gelmiyor evden çıkmak istemiyorum, eşimin ailesinin henüz doğmamış çocuğum hakkında konuşmaları dahi benim sinirlerimi bozuyor ( zor bir hamilelik geçirdim destekleri olmadı ama kötülükleri de yok) kocamı da kıskanıyorum onlardan sizce bu durum normal mi önceden hergün alışveriş yapan gezmeye düşkün biriydim ama şuan pijamalarımla gayet mutluyum