Kızlar pazartesi kontrolüm var 39+2 olucam en son yarım cm açılmam vardı ilerlediyse açılma suni sancı ile başlatır mı çünkü bayramda doğum olursa doktorum burda değil kendi bişey demezse benim teklif etmem normal olur mu artık çok yoruldum ağrılarım da var