İlk gebeliğimde tansiyon problemi yaşayıp hastanede yatmıştım bir gece yüzüm elim ayağım komple balon gibi şişmiştim ama serumlarla falan atlattım. Şuan 2. Bebeğime hamileyim bu gebeliğimde daha fazla yaşıyorum bu tansiyon problemini 10 dakika önce yemek yedim mesela hemen uyku bastırdı halsizlik çöktü üşüdüm tansiyonumu ölçtüm 13 e 7 çıktı en basit örneği yani. Bunu yaşayan ve sağlıklı bir şekilde gebeliğin sonuna kadar gelebilen var mı yoksa riskli bir durum mu. Doktoruma da bilgi veremiyorum devlet hastanesinde takipliyim sürekli izne çıkıyor doktorlar 1,5 2 ay olacak muayene olamadım özel hastane de yok burada öyle bayram izninin bitmesini bekliyorum.