Kızlar 39 haftalık olduk bugün. Karnıma ara ara ağrı giriyor bu göbek deliği dediğimiz yer özellikle bide vajinal baskı var bide karnım çok sertleşiyor geçiyor bı dakika geçmeden yine sertleşiyor doğum başlangıcı mı acaba bide idrar mıydı yoksa su muydu çözemedim bı sıvı geldi . Mesafe uzak köyde yaşıyorum bu üç saatlik yolu çekmeye değer mi bu belirtiler