mommmmand 4 hafta daha gebeliği yeni öğrendim, ara ara giren kasık agrısı, bel ağrısı, yürürken daha çok ağrıyor yatarken otururken geçiyor hafif belimdw kalıyor bu normal mi? Aslında 2 ci gebeliğim yani ilkinde böyle değildi. Korkuyorum da
zulemaa mommmmand aynısı bana da oluyor ki 23 haftalık olduk ilk gebeliğimde bu kadar değildi doktora sordum normal dedi. Dinlen dedi tabi ilk haftalara göre suan çok çok azaldı o batma hissi kaşık ağrısı da aynı
cuteregina mommmmand benimde öyleydi sorun var zannediyordum hep her gebelik farklı oluyor ilk haftalar çok yormayın sadece kendinizi
miracsevim mommmmand benimde ilkinde böyle bişey yoktu ikincisinde 12-13 haftaya kadar çektim bunu. Ama hiç bi sorun yokmuş
Alara6161 mommmmand vajinal mantar olabilir bende ikinci gebeliğimde böyle belirtilerle başlamıştım hatta hamileliğim boyunca sürmüştü doğum sancısıyla birebir farksız bişidi
wind Bebim de ikinci gebeliğim o zamanlarda bende öyleydim. Hatta 12. Haftaya girdik hala ara ara devam ediyor. O zamanki kadar çok olmasa da rahim büyüdüğü için kasılmalardan dolayı oluyor
mommmmand wind kız biraz yürüyorum direk kasık ağrısı. Bel ağrısı korkuyorum da sonra uzanıyorum geçiyor
mommmmand zulemaa demi ya kız ilk gebeliğimde böyle yoktu 4 hafta daha ya tohum bildiğin yürüyorum ağrı alt karnımda kasıkta belde diyorum n’oluyor korkuyor sa insan allahım evlatlarımızı bağışlasın bizlere
ikicocukannesiii_ zulemaa aynı bende 23 haftalığımm ağrıların aynısı var bende kasık karın bacak bel göğüs ucu oğlumun hamileliğine nazaran şimdi ki hamileliğim daha zor geçiyor kız olacak inşaAllah bakalımm 😄
mommmmand cuteregina bende korktum kız Allah göstermesin yormamaya çalışıyorum tabi ama hastaneye fit gel et derken yürüyorum biraz fazla sadece
mommmmand miracsevim çok şükür ya böyle nasıl biliyon mu durduk yere ağrıyor kasık ve bel, sonra yürürken ağrıyor ne çok şiddetli Ne çok rahat giriyor ara ara peki bi soru daha cinsiyetiniz ne oldu
gizemiaaa mommmmand uzanınca ağrı geçiyorsa veya hafifliyorsa doktorum korkulacak bir şey olmadığını söylemişti bana o haftalarda
ikicocukannesiii_ mommmmand benim iki hamileliğimde de oldu kardeşim o ağrılar affedersin bebek rahme tutunuyor ya aynı adet sancısı gibi ağrılar oluyor ben diyordum adet olacağım galiba bel ağrısı kasık ağrısı göğüs ağrısı hepsi oldu bende korkma yanii 💕
ikicocukannesiii_ mommmmand her bebeğin kendine göre zorluğu var işte korkma sen çok çok normal insan bazen doğuracağını sanıyor 😄ben bide normal de kiloluyum bebekle ekstra alınca zorlanıyor insan 😂