merve_unaldi 1tosbikannesi kesinlikle karcher bendeki s3 ama yeni modelleri de var daha önce netten farklı bir marka aldım 3 kere arıza verdi ama saolsun firması kendileri iade aldılar ama karcher ı 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum
amine4444 1tosbikannesi karcher sc4 bugun yaptıl mutfagı onunla cok memnunum ocak ve yerler icin cok memnunum başka yerde kullanmıyorum ben