zeynepkkaraca Kızlar selam 15 haftalık gebeyim bugün koyu kahverengi akıntım oldu doktora gittim sorun yok plasenta biraz aşağıda ondan kaynaklı olabilir o yukarı çıkar dedi progestan 200 mg fitil verdi daha önce yaşayan var mı
duygunisa zeynepkkaraca bende aynı haftada oldum bugün 20+3 üm bugün detaylı ultrasona gittim çok şükür yukarı çıkmaya başlamış hiç moralini bozma bir süre hareketine dikkat et ani hareketlerden kaçının ve bol bol istirahat edin kendinizi yormayın ve fitili düzenli kullanın
yarenurh zeynepkkaraca bende de dün başladı 15 haftalık gebeyim ne olduğunu anlayamadım benim doktorum bir sorun yok dedi ama kasık ağrılarım da var bana da progestan verdi Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsin
zeynepkkaraca yarenurh benim doktorum da ağrı için normal demişti bağların genişlemesi ile alakalıymış