esraecem123 Kızlar sorum başlıkta,ilk çocuğumda 7.aydan sonra çok yetmedi ek gıdayı da sevmedi mama verirsem anne sütünü bırakır diye korktum.İkisini de veren var mı ne yaptınız memeyi bırakmaması için
zulemaa esraecem123 ben anne sütü ve mama kullandım genel olarak anne sütü ama biberon seçimi çok önemli bu noktada philipsin biberpnunu kullandım hiç meme reddi yaşamadım.
cuteregina Sanırım önemli olan biberon seçimi çok yakın arkadaşımda böyle yapıyor Philips marka aldı biberon çocuk 2 yaşına gelecek emiyor hala esraecem123