blnmyld Kızlar, 17 haftalık sanki böyle bazen özellikle gece uyuyacağım zaman nefesim daralıyor durup dururken ve sanki nefes alamıcak gibi içim daralıyor bunu yaşayan var mı
yenidennnn blnmyld bende de var 17-18. Haftalarda başladı geçmiyor bence hormonlardan sürekli durup durup derin nefes alıyorum çok yoruldum
blnmyld yenidennnn bende aynı ya bir de sanki sürekli boğazım kuruyor hasta da değilim hava nemlendirici de var evde önceki haftalarda hiç böyle olmuyordu ya
yenidennnn blnmyld aynen boğaz ve ağız kuraması da var özellikle tam uyuyacakken sürekli susuyorum boğazım ağzım kuruyor psikolojik mi anlamıyorum valla çok garip bi durum
Zeyneplemutluluk blnmyld bende yaşıyorum canım hatta gece uykumdan uyanıyorum saatlerce uyuyamıyorum nefesim kesiliyor daralıyorum bunalıyorum 31 haftalık oldum halen devam ediyor son zamanlar daha yoğun yaşanıyor
Havin49_ blnmyld bende öyleydim üstüne astımım var düzenli ilaçlarımı kullanırdım ama uyuyunca yine nefes alamazdım sonra burun bandı taktım geceleri rahat yatıyordum
rmy1 blnmyld benim çok iyi geçmişti ilk trimesterım hiçbir sıkıntı yaşamadım ama 17.haftamdayım mide ekşimem yanmam başladı nefes darlığı oluyor bende de nefes açlığı çekiyorum gibi